Ismételten Párizsban hagyta utasait a Wizz Air. A Budapestre menetrend szerint 21:30 kor induló járat utasai 21:36-kor, már a reptéren kaptak e-mailben értesítést arról, hogy a gépük csak másnap 12:40-kor indul el hazafelé. 158 ember még éjjel 2-kor is várakozott a reptéren.
A Spabook egyik olvasójának beszámolója szerint az utasoknak az e-mailben kapott értesítés után arról kellett nyilatkozniuk, hány főre kérnek szállást, de a tájékoztatást erősen hiányosnak tartja, ugyanis ő és a családja semmilyen információt nem kapott arról, hogy a gép egyébként nem indul el.
Az oldal ezzel kapcsolatban arról ír, hogy az augusztus 16-án 21:30-ra tervezett indulás helyett másnap déli, 12:40-re becsült indulást késésnek hívni viszonylag erősen polkorrekt, de az EU-s szabályok szerint ez egy törléssel egyenértékű, így kártérítésre jogosítja a pórul járt utasokat.
A Spabook megszerezte a levelet, amiből kiderül, hogy a Wizz Air alapvetően korrektül, de trükkösen tájékoztatja az utasokat a jogaikról.
Kiemelik benne a késések óraszámát, illetve az út hosszát, valamint azt, hogy a Wizz rendszerén belül milyen lehetőségeik vannak, viszont igencsak nagyvonalúan kezelik az EU-s jog által biztosított kártérítés kérdését, amelyet a levél végén amolyan mellékesen, egy mondattal tudnak le, egész pontosan ezzel:
Ha a járat késése az érkezéskor meghaladja a 3 órát, az utas a rendelet értelmében kompenzációra jogosult (kivéve, ha a késést rendkívüli körülmények okozták, amelyeket minden észszerű intézkedés ellenére sem lehetett volna elkerülni).
A blog szerint azonban ilyen esetben mindezeken felül jár a fejenként 250 euró összegű kártérítés, amelyre a Wizz Air a levelében a kompenzáció szót használja, de arról nem ír, hogy ezt a kompenzációt hogyan lehet igényelni a légitársaságtól.
Éjszaka 01:44-kor érkezett egy busz a reptéren várakozók egy részéért, az azonban nem derült ki, hogy a reptér vagy a légitársaság szervezte ezt a buszt, és azt sem tudni, hogy akik felszálltak, hová tartottak vele, de valószínűleg egy közeli szállásra.
Az utasok egy része Messenger-csoportba szerveződött, így tudták egymást segíteni, például hasznos volt e busz megtalálásánál.
02:04-kor az utasok között az a hír járja, hogy „vihar volt”, ezért nem jött értük a repülőgép. 45 ember indult el busszal, s úgy tűnik, számukra sikerült szállást találni, de további 158 ember még ekkor is várakozott a reptéren.
Ekkor már többen arra panaszkodtak: „Minden zárva! Még automata sincs! Semmit nem adtak inni vagy enni.”