Sikert sikerre halmoz Hajdú Péter YouTube-csatornája, a Frizbi TV. A legutóbbi, péntek este adásba kerülő interjút G.W.M-mel már több mint 67 ezren látták, és a neten alig három hónapja létező produkció máris az egyik legnézettebb hazai talkshow.
Pedig az indulás előtt még ő maga is aggódott, hogy ez a műfaj megfelelő-e a mai felgyorsult világ internetes nemzedékének.
- A talkshow műfaja örök. Magyarországon Vitray Tamás honosította meg, aztán az évek alatt sok követője volt. Úgy gondolom, ez a műfaj abszolút személyfüggő: nemcsak a vendégek, hanem a kérdező személye is fontos, az dönti el, kit néznek – mondta Hajdú Péter a Blikknek. – A Frizbi 2006-ban indult az ATV-n, majd volt a Story TV-n, a TV2-n, majd újra az ATV-n, végül pedig a Life TV-n. Bármilyen csatornán is volt eddig a műsor, mindenhol megnyerte a saját maga műsorsávját, ami hatalmas szó. Amikor a TV2-n voltunk, egyedüli műsorként meg tudtuk szorongatni, néha meg is tudtuk verni nézettségben a Heti hetest. Nyugodtan kijelenthetem: a Frizbi mindenhol megállta a helyét.
Amikor aztán tavaly nyáron eljött a Life TV-től, úgy érezte, hogy egy dolog hiányzik az életéből, az pedig a műsorkészítés.
- Egyeztetve a volt kollégákkal, úgy döntöttünk, hogy megcsinálom a saját YouTube-csatornámat. Nagyon bátor vállalkozás volt, hiszen a Frizbit egy olyan közegben kellett megméretni, amit korábban műfajidegennek gondoltunk. Én televíziós vagyok és nem youtuber, nem tudok 8-10 percben műsort csinálni, így továbbra is egy tévéműsort csinálunk. Elképesztő öröm számomra, hogy ide is jöttek velünk a nézőink. Eddig hét interjú ment le, és már több mint 33 ezer feliratkozónk van, a legnézettebb beszélgetést, a Sebestyén Balázzsal készült interjút pedig 555 ezren látták. Ez megfelel az RTL vagy TV2 top 10-es nézettségű műsorának. Bejött, jó döntés volt és azért élvezem, mert itt is versenyben vagyunk a konkurenciával. A legjobbak akarunk lenni, mint amikor a tévé képernyőjén volt látható a Frizbi. Hazudik, aki azt mondja, hogy nem azért gyárt tartalmat bárhová, hogy az ne a legnézettebb legyen. Ez egy verseny, amiben nagyon jól állunk. Hétről hétre készítünk új interjúkat és az a cél, hogy Magyarországon a Frizbi legyen a legnézettebb talkshow műfajú YouTube-műsor – szögezte le a műsorvezető.
A Frizbi legújabb részében G.w.M-mel készített interjút Hajdú Péter.