Nem ez az első eset, hogy a színész kendőzetlenül fogalmazta meg a véleményét Eszenyi Enikő módszereivel kapcsolatban, és valószínűleg nem is az utolsó.
Molnár Áron még márciusban beszélt arról Kadarkai Endre műsorában, hogy mennyire nehéz volt az élet a Vígszínházban Eszenyi Enikő igazgatása alatt. Úgy fogalmazott, hogy megtapasztalta az abúzus és hatalommal való visszaélés mintapéldáját.
„Én 6 éven keresztül csalódtam benne” – mondta akkor, és hozzátette, szerinte a legnagyobb probléma azzal van, hogy a Vígszínház egykori igazgatója a mai napig nem érti, mit csinált.
Most a Telexnek adott interjújában megint kitért az esetre: „Enikő generációja mit örökölt az oktatásból…? Ők a mesterség óra előtt hánytak a Színház- és Filmművészeti Főiskolán, annyira izgultak, hogy mit szólnak majd a mestereik. Azt gondolom, ők nem tanultak mást, mint ezt a fajta abuzív viselkedést. Ez a generáció ebben nőtt föl, és nagyon szerencsés, aki nem így rendez, de azért annak a generációnak a nagy része így rendez, így igazgat, így gondolkodik, mert nem látott más alternatívát.”
A Sztárbox egyik győztese szerint attól lesz valaki jó színész egy filmben vagy előadásban, ha a rendező bízik benne, és nem attól, ha abuzálják és emiatt traumatikus élményeket szerez. Kitért arra is, hogy mennyire erős párhuzam állítható a társulat és társadalom között, hiszen a NoÁr mozgalom arcaként egyébként is gyakran szólal fel közéleti témák kapcsán.
„A mai napig egy próbafolyamat során egy budapesti, vezető színházban egy rendező kicsinál egy fiatal, pályakezdő színészt. Tönkreteszi, a társulat pedig kussol, nem mer megszólalni, mert ebben szocializálódik. De nemcsak a színház, az egész társadalom abban szocializálódik, hogy kussol, mert fél megvédeni a másikat. Fél kiállni a villamoson, amikor megrángatnak valakit. A társulat ugyanezt csinálja” – nyilatkozta.