Egy csapásra világhírű lett a labdarúgó Európa-bajnokságon szerepelt magyar válogatott támadója, Ádám Martin.
A dél-koreai Ulszan csatára mindhárom meccsünkön csereként szállt be, s egyedi fizimiskájával és robusztus testalkatával egyből magára irányította a külföldi szurkolók millióinak figyelmét. Ádám hirtelen jött népszerűsége a számok nyelvére is lefordítható. Az Eb előtt 29 ezer követője volt például az Instagram-oldalán, ez a szám két hét alatt 69 ezerre nőtt – számolt be a Sportal.
A kontinenstornát megelőzően az Adidasszal szponzorációs szerződést kötő támadóról a sportszergyártó néhány napja közölt egy videót a TikTok-csatornáján, amit azóta 6.6 millióan néztek meg és egymillió lájk érkezett rá. Az is sokatmondó, hogy az Eb második napján a Transfermarkt szakportálon az ő nevére kerestek rá a legtöbben, Lionel Messit és Cristiano Ronaldót is megelőzte.
„A lényeg, hogy csak olyan kezdeményezéshez adja a nevét, amivel tud azonosulni. Elképzelhető, hogy egyetlen márka lesz, amivel a jövőben beazonosítják, így ezt nagy gonddal választjuk majd meg. Ha végül egy sem, az is jobb, mint egy olyan, amit aztán később megbánunk. Továbbá azt sem szabad elfelejteni, hogy ő elsősorban futballista és a pályán szeretne bizonyítani, nem a virtuális térben” – magyarázta a korábbi NB I-es gólkirály menedzsere, Papp Gábor a Nemzeti Sportnak.