KezdőlapCímlapA KISS eladta „a lelkét” az ABBA-nak

A KISS eladta „a lelkét” az ABBA-nak

A nagyjából 300 millió dolláros üzletnek nem csak az üzletfelek, de a rajongók is örülni fognak.

Ha nem is a lelkét, de egy csomó jogot adott el a KISS zenekar a Pophouse Entertainmentnek, amelyet az egykori ABBA-tag, Björn Ulvaeus alapított. A nagyjából 300 millió dolláros üzletnek nem csak az üzletfelek, de a rajongók is örülni fognak.

A felvásárló Pophouse Entertainment a dalokon kívül

  • a Kiss nevét,
  • arculatát és
  • képmását is megvette,

és ezzel megnyitotta az utat a zenekarra jellemző festett arcok digitális alkalmazása felé, az arcfestő szűrőktől kezdve a digitális avatarokig.

A Pophouse a tulajdonosa és kitalálója egyébként a virtuális ABBA-show-nak, a 2 millió dollár (739,86 millió forint) bevételt termelő ABBA Voyage-nak. A Pophouse-t az ABBA vezetője, Björn Ulvaeus alapította. A zenekarnak már van is néhány terve, például egy avatár show, egy film és egy Kiss-tematikájú élményprodukció.

Indirekt/Nuus