KezdőlapBelföldEzt Bruce Willis is imádni fogja: itt a Hell új, dobozos tejeskávéja

Ezt Bruce Willis is imádni fogja: itt a Hell új, dobozos tejeskávéja

Az itthon egy év alatt piacvezetővé vált HELL ENERGY már napi 8 millió palackot tud gyártani, új üzemük munkába állításával pedig Magyarországra hozták a jegeskávé termékcsalád gyártását. A náluk készülő tej alapú italokhoz csak magyar tejet használnak.

A szikszói üzemet Varga Mihály pénzügyminiszter nyitotta meg

Magyarország első alumínium dobozos tejeskávé üzemét adta át a cég Szikszón ma délelőtt Varga Mihály pénzügyminiszter. A 8 milliárd forint értékű beruházásnak köszönhetően ezentúl már itthon – 100 százalékban magyar tej felhasználásával és magyar munkaerő bevonásával – készül a HELL ENERGY COFFEE jegeskávé termékcsalád, amely alig egy év alatt vált hazai piacvezetővé kategóriájában. Az ünnepélyes keretek között ma átadott üzemmel együtt a vállalat gyártási kapacitása meghaladja a napi 8 millió darabot. 

Csereklye Barnabás ügyvezető méltán lehet büszke az egyedülálló beruházásra

A vállalat 2019 nyarán dobta piacra a HELL ENERGY COFFEE márkát, amely az elmúlt két hónap kutatási adatai alapján már piacvezető az itthon kapható, előrecsomagolt jegeskávék között.  A három változatban – Latte, Capuccino és Slim Latte – elérhető kávés italokat ez idáig bértöltésben, Németországban gyártotta a vállalat. Tavaly novemberben kezdődött meg az új, 11.880 m2-es alapterületű, legkorszerűbb technológiával felszerelt üzem építése, mely a jövőben helyet ad az aludobozos, tejalapú italok gyártásának.

A szikszói Hell gyárban ez a szalagvágás jelképes üzenetet is hordoz: rendkívüli időkben is lehet szép sikereket elérni

Az 50 százalékban állami támogatásból megvalósult, összesen 8 milliárd forintos beruházásnak köszönhetően a legszigorúbb higiéniás szabályok betartása mellett készülhet óránként 50.000 doboz prémium jegeskávé a HELL szikszói gyárában. Az üzem elindításával a vállalat 50 új munkahelyet teremt az egyik leghátrányosabb régióban.

Borítékolható, hogy a világszínvonalú magyar termékcsalád hamar népszerű lesz a piacon

Az első hazai alumínium dobozos tejeskávé üzem átadásán Varga Mihály pénzügyminiszter kihangsúlyozta: „A magyar gazdaságnak szüksége van olyan hazai cégekre, amelyek nemzetközileg is elismert márkát, magyar brandet képviselnek. Ha a „magyar termék” kifejezésnek akkora rangot szerzünk. hogy az már önmagában biztosíték a piac számára, ebből minden magyar cég, így a teljes nemzetgazdaság is profitálhat.”