Főműsoridőben egy év alatt megnégyszerezte piaci részesedését a MediaVivantis két csatornájával. A LifeTV lefedettsége már 94% körüli, jóformán minden szolgáltatónál ott van az alapcsomagban. A LifeTV a legdinamikusabban növekvő televízió Magyarországon. Az Origónak a vezérigazgató, Hajdú Péter nyilatkozott az újdonságokról és az elért eredményekről.
Szinte már mindenhol fogható, egyre többen nézik és egyre jobban szeretik is a LifeTV-t. A csatorna egy év alatt megnégyszerezte piaci részesedését.
– Egy éve vagyok vezérigazgató, tizenkét hónap alatt megháromszoroztuk a csatornáink piaci részesedését a teljes napon, megnégyszereztük a részesedést főműsoridőben. 2021 áprilisában, 1,1%-ra emelkedett a piaci részesedésünk a teljes napon, ugyanakkor főműsoridőben 1,59%-os közönségarányunk volt. A LifeTV egy évvel ezelőtt 0,28%-on állt, stabil 1 százalékra nőtt egy év alatt. 0,18%-on állt az Ozone, 0,6% lett egy évvel később, azaz idén áprilisban. Minden adat a 18-59-es korcsoportra vonatozik” – mondta Hajdú Péter az Origo megkeresésére. – A LifeTV egyik legeredményesebb újítása a török sorozatok bevezetése volt, ezek népszerűek, a legnézettebb az Álmodozók volt. Az Összezárva Hajdú Péterrel című heti műsor adásideje alatt a top 10-be repítette a csatornát. Az első széria átlagos nézettsége 1,58% volt, a második 1,95%-re nőtt.
2020 októberében volt az eddigi csúcs, 3,2%-ot értünk el, akkor Berki Krisztián volt a műsorban. A Tóth Andival készült adásunk volt a második legnézettebb. Hajdú Péter hozzátette, hogy a Vacsorakirály 1,01%-ot csinált legjobb hetében, a Van életünk pedig 1,51%-on is volt, mindkettő reality. Az Ozone legnézettebb műsora a Raktárvadászok, legjobb hetében 1,5%-os közönségarányt mértek. A vezérigazgató büszke arra, hogy ismert neveket sikerült leszerződtetni a reggeli műsorhoz, az Ébredj velünk!-höz. „Ábel Anita, Csonka András, Bereczki Zoltán, Holdampf Linda ébresztik a nézőket minden hétköznap. A műsor hozza, amit vártunk tőle, volt már közel 2%-os közönségaránya” – jegyezte meg a MediaVivantis vezérigazgatója. Hétvégén sok krimi megy a LifeTV-n, van olasz nyomozósorozatuk, szeretik a nézők a Római helyszínelőket, a török sorozatok után pedig török vígjátékfilmek is jönnek májusban.
– Látjuk, hogy a heti saját gyártású műsorok sikeresek, az Összezárva nagyon szépen hoz. Úgyhogy visszajön a Frizbi Hajdú Péterrel, továbbá érkezik az Activity Ábel Anitával. Arról, hogy én kellek-e kétszer egy héten a képernyőre, egyeztettem a menedzsmenten belül. Nem akartam feltétlenül újabb műsort magamnak, de látva az Összezárva számait, úgy éreztük, nem szabad kihagyni ilyen ziccert. Visszamenőleg megnéztük a Frizbi számait, és arra jutottunk, vissza kell hoznunk a beszélgetős műsort – mondta Hajdú, aki úgy érzi, hogy minden terméknek van evolúciója, és a LifeTV is folyamatos átalakuláson megy át. Eleinte életmódcsatorna volt, szerény nézettséggel, majd általános szórakoztató tévét csináltak belőle, ez vezetett a jobb nézettséghez.