Nanushka, a magyar márka üstökösként robbant be a nemzetközi divatiparba. A magyar cég 2019-ben 130 ezer terméket gyártott és adott el, az árbevétele meghaladta a 6 milliárd forintot, amely 228 százalékos növekedés az egy évvel korábbihoz képest.
A magyar cég árbevételének 96 százaléka származik exportból, 4 százalékot a budapesti üzlet eladásai hoznak. Októberben első magyar márkaként New York legdivatosabb részén nyitottak üzletet, a 2020-as tavaszi-nyári női kollekció Párizsban aratott óriási sikert és a divatbloggerek, valamint a világsztárok mellett a legnagyobb luxusáruházak képviselői is elismerően beszélnek a brandről.
A Nanushka ruháit ma már 40 országban forgalmazzák, webshopjából pedig több mint 100 országba szállít közvetlenül – írja az Origo. Tavaly egy ideiglenes, úgynevezett pop-up üzletet nyitott Los Angelesben, az őszi-téli kollekciójával pedig hatalmas sikert aratott a New York Fashion Weeken. Mindemellett október közepe óta a márka állandó boltot üzemeltet New York egyik legdivatosabb és legkedveltebb városrészében, Sohóban.