KezdőlapCímlapJames Corden elmondta a saját verzióját az éttermi botrányáról

James Corden elmondta a saját verzióját az éttermi botrányáról

A műsorvezető saját műsorában tálalta az ő változatát arról az éttermi konfliktusról, mely során állítólag magából kikelve ordibált és minősíthetetlenül viselkedett a menő New York-i vendéglátóegység beosztottjaival.

Nemrégiben James Cordentől volt hangos egy New York-i étterem, miután a műsorvezető kiabált, és igencsak trágár módon beszélt a személyzettel, főleg az egyik pincérrel. A konfliktust állítólag az váltotta ki, hogy az egyik ételben egy szőrszálat talált. A Balthazar nevű étterem tulajdonosa elmondta továbbá, hogy egy másik esetben Corden „őrült módjára kiabált” egy pincérrel, miután összekeverték a felesége rendelését.

Az étterem ki is tiltotta a tévést a viselkedéséért, ezt azonban később visszavonták, amikor a műsorvezető nyilvánosan bocsánatot kért.

Corden most pedig elmesélte a saját verzióját is az utóbbi esetről, és kiemelte, hogy felesége rendelését nem szimplán összekeverték, hanem olyat adtak neki, amire allergiás. Elmondása szerint általában igyekszik figyelmen kívül hagyni, amit az újságok írnak róla, azonban úgy véli, ebben az esetben muszáj egy kicsit magyarázkodnia.

Elmondta, hogy nagyon szereti a Balthazart, és ha New Yorkban lakna, legszívesebben mindennap ott enne. Felidézte viszont az esetet, amikor feleségének egy olyan ételt szolgáltak fel, amire allergiás.

„Leültünk és rendeltünk. A feleségem elmondta, hogy komoly ételallergiája van. Amikor megérkezett a rendelésünk, a feleségemnek olyan ételt hoztak ki, amire szintén allergiás. Egy falatot sem evett belőle, visszaküldtük, minden rendben volt. Mikor harmadszorra is rossz rendelést hoztak ki, a pillanat hevében tettem egy szarkasztikus, goromba megjegyzést, hogy akkor majd megfőzöm én az ételt. Ez az a megjegyzés, amit nagyon bánok” – mesélte Corden, hozzátéve, hogy tisztában van azzal, milyen nehézségekkel kell szembenéznie egy felszolgálónak, hiszen ő is évekig dolgozott éttermekben.

„Mivel nem kiabáltam és nem ordítoztam, nem álltam fel a helyemről, nem sértegettem senkit, és nem használtam becsmérlő nyelvezetet, ezért azt hittem, hogy nem csináltam semmi rosszat. De igazság szerint csináltam. Tettem egy durva, helytelen és felesleges megjegyzést. Ez kegyetlenség volt részemről a felszolgálóval szemben” – mondta a műsorvezető, majd kiemelte: megbánta a tettét, és nem állt szándékában senkit sem megsérteni. Ezenfelül elmondta, hogy a legközelebbi látogatáskor személyesen is bocsánatot fog kérni a személyzettől, írja az ETonline.