Három hónapja egyetlen poszt nem volt a ruhákról a közösségi oldalon, de még a webáruházban sem lehet megtalálni.
Immár hónapok óta nem elérhetők az interneten Tóth Andi ruhái. A fiatal énekesnő, aki az X Faktor zsűritagjaként dolgozik éppen, már júniusban levette közösségi oldalán azokat a posztokat, amelyek a ruhamárkáját hirdetik.
A Blikk szúrta ki, hogy emellett az erre létrehozott webáruházban sem lehet már megtalálni a ruhadarabokat, így erős a gyanú azt illetően, hogy csődbe juthatott a vállalkozás. Az énekesnő még tavaly jelentette be, hogy mentális egészsége érdekében nem ír új dalokat és nem koncertezik, és a saját ruhamárkájára szeretne összpontosítani.
Eldöntöttem, ha egyszer csinálok ilyet, akkor az egy nagyon menő dolog lesz, és csak saját márkaként tudom elképzelni. Ne azért szeressék az emberek, mert rajta van a nevem, vagy az egyik dalszövegem, hanem a jó fazonért és az anyagáért – nyilatkozta akkor az énekesnő.
Tény, hogy a ruhák nem a sokak által megszokott „fast fashion” árakon találtak gazdára: egy póló például 19 ezer, egy nadrág pedig 25 ezer forintba került, de azért így is voltak vevői. A Blikknek az énekesnő menedzsmentje szűkszavúan annyit mondott: erről a témáról nem szeretnének nyilatkozni.