Úgy tűnik, jó dolgában már azt sem tudja, mit csináljon a pénzével Kim Kardashian. Persze az is lehet, ez egy ügyes üzleti húzás, ingyen reklám a piacra kerülő új divattermékének.
Kim Kardashian karrierje igazi amerikai álom. 2007-ben szerzett ismertséget magának, amikor egy nyilvánosságra került szexvideója miatt a bíróság 5 millió dollár kártérítést ítélt meg neki. Abban az évben az E! tévécsatornán sugározták az ő és családja életét bemutató valóságshowt Keeping Up with the Kardashians címmel. Innen már dőltek a dollármilliók, és a történet vége nem lecsúszás lett és drogfürdő, hanem brutális bevételt hozó biznisz. A menedzsment jól dolgozik, és ez a legfrissebb akción is jól látszik.
Látszólag őrült celebhóbortról van szó, Kim Kardashian fogott egy luxus-SUV-ot, és az egészet behúzatta egy puha műszőrmével. Még a belteret sem kímélték, a Lamborghini Urus minden négyzetcentimétere bundát kapott. Adta magát a Lamb-orghini (lamb=bárány) poén, és ha elolvassuk a képekhez csatolt szöveget, akkor kiderül, hogy egy új ruhakollekciót reklámoz a vígjátékba illő átalakuláson átesett luxusterepjáró.
Ízléstelenségből jeles, de tény, jó kampányfogás. Ugyanis az ellenérzésből születő kommentek is csak pörgetik az elérést, vitát generálnak, ezt pedig szeretik a közösségi oldalak algoritmusai, így azokhoz is elér az üzenet, akik vennének maguknak mindenféle pihe-puha rövid gatyát topceleb márkájából.
Indirekt/Vezess.hu