A legendás focista nemcsak extrém spotkocsival, de olykor kamionnal gördült be az edzésre.
Maradona első autóját 1980-ban, 19 évesen vásárolta, egy használt, fekete Porsche 924-est. Még ebben az évben első profi klubja, az Argentinos Juniors rajongói egy Mercedes 500 SLC-vel ajándékozták meg. Két esztendővel később a Barcelonához igazolt, ott egy szerény Fiat Europa 128 CLS-re esett a választása. Később, Olaszországban, a Napoli játékosaként már igazi világsztár volt, s ennek megfelelően extravagáns kocsikat is választott. Két Ferrari volt a vágya, egy F40-es és egy Testarossa. Ráadásul fekete színűt akart, márpedig csak pirosban gyártott ilyet az olasz cég. Azonban Maradonával kivételt tett, teljesítette szokatlan kérését.
– A Testarossa 430 ezer dollárt ért, de ennek a duplájáért vettem meg, és további 130 ezret költöttem a festésre. Amikor aztán Diego arról kérdezett, van-e benne rádió, mondtam neki, hogy nincs, ez egy utcai versenyautó. Se légkondicionáló, se rádió. Erre ő annyit mondott, akkor dugjam föl a seggembe – árulta el Ferlaino a spanyol Marcának.Később is számos kocsija volt: Renault Fuego GTA Max, Ferrari F355 Spider, BMW i8-as és M4. Voltak azonban igazán szokatlan húzásai is. Például 1993-ban egy Scania 113H típusú nyerges vontatóval ment edzésre, hogy az újságírókat elkerülje. A fehérorosz Dinamo Breszt alelnökeként pedig néhány éve egy Hunta Overcomer márkájú kétéltű katonai járműben tűnt fel, amelyet állítólag üdvözlő ajándékként kapott a tulajdonostól – írta a Blikk.