KezdőlapCímlapKöllő Babett ráfázott az internetes vásárlásra

Köllő Babett ráfázott az internetes vásárlásra

Az interneten látta meg álmai cipőjét, ezért elcsábult a luxusfeleség. Amikor megjött a várva várt csomag, akkor derült ki, hogy nem a kiválasztott modellt küldték csak egy hitvány utánzatát.

A sztárokat is éri kellemetlenség. Köllő Babett nemrég az Instagram oldalán mesélte el követőinek, hogy ugyan ritkán vásárol ruhát magának az interneten, most mégis megtette. De a cipő, amit kapott, az köszönőviszonyban sem volt azzal, amit kifizetett. „Ilyenkor nem is a pénz elvesztése a legrosszabb, hanem a bosszúság meg az a tehetetlenség, amit az internetes bolt hozzáállása okoz” – mondta az Indirektnek a színésznő.

Babett a problémájával végül egy új internetes oldalhoz, a Panaszok.com-hoz fordult. Ez a platform direkt az ilyen vagy ehhez hasonló panaszos ügyek miatt jött létre. A honlap egy éve dolgozik már azon, hogy összehozza a panaszos ügyfelet szolgáltatóval.

Ahogy a cég tulajdonosa Gökhan Elçin elmondta, Törökország és Amerika után Magyarország az első európai ország, ahol elindították az oldalt. És hogy miért választották épp hazánkat? A válasz egyszerű: Törökországban például már több millió felhasználója van egy hasonló oldalnak, és nem azért, mert a törökök imádnak panaszkodni, hanem mert a fogyasztóvédelem ott sincs felkészülve arra, hogy gyorsan reagáljanak egy-egy problémára. Márpedig a fogyasztóknak legtöbbször azzal van bajuk, hogy panaszaik nem, vagy csak nagyon lassan jutnak el az illetékeshez.

Gökhan Elçin a cég budapesti irodájában

Aki az oldalon regisztrál, az egy internetes felületen írhatja le a problémáját, ezt megteheti akár mobil telefonról vagy már applikáción keresztül is. A cég központjában felkészült szerkesztők fogadják ezeket, majd szükség esetén jogászokkal egyeztetve, majd szerkesztve kerülnek fel a panaszok a honlapra. Mindezt azért teszik, hogy valóban egy hiteles platform legyenek, ne pedig egy cégeket, szolgáltatásokat arctalanul becsmérlő, kamu oldalként könyveljék el őket. Sőt, folyamatosan keresik a kapcsolatot cégekkel, márkákkal, akik maguk is regisztrált tagjai lehetnek az oldalnak.

A Panaszok.com kitalálója ugyanis hisz abban, hogy minden panasz egy lehetőség. Lehetőség, hogy fenntarthassák vagy éppen helyreállíthassák a fogyasztók bizalmát. Gökhan Elçin szerint az eddigi tapasztalataik azt mutatják, hogy sok felhasználó azért is nézi meg az oldalukat hogy tájékozódjon. Sokan ugyanis arra kíváncsiak, hogy egy cég, szolgáltató hogyan kezeli a panaszokat, milyen gyorsan és mennyire hatékonyan reagál az ügyfelek problémáira. Ahogy fogalmazott: kiemelt céljuk a pártatlan ügyfélszolgálat, a cég ugyanis arra törekszik, hogy mindkét oldallal egyaránt jó kapcsolatot ápoljanak. A Panaszok.com ezért az szeretné, ha minél több cég, szolgáltató kapcsolódna ehhez a platformhoz, hogy így is erősítsék a különböző márkák megbízhatóságáról alkotott képet. (X)