A kapacitás 60 százalékkal nagyobb, mint a járvány előtti utolsó teljes évben, az utasszám ennek megfelelően 52 millióról 65 millióra nőhet, ha bejönnek a várakozások.
Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója jó nyarat vár, de a kereslettel a légi vállalat nehezen tart lépést, a kapacitáshiány pedig „a jegyárakban is meg fog jelenni”, nem tudnak annyira flexibilisek lenni még. Nehézségként még megemlítette, hogy a háború miatt „az európai légtér egy része le van zárva”, a légi irányítóknál pedig munkaerőhiány lépett fel.
A kapacitás 60 százalékkal nagyobb, mint a járvány előtti utolsó teljes évben, az utasszám ennek megfelelően 52 millióról 65 millióra nőhet, ha bejönnek a várakozások. „Nagyságrendileg érzékeltetve ez több utast jelent, mint amennyien az Air France-szal, vagy épp a British Airwaysszel közlekednek” – ecsetelte Váradi József.
A járattörlési botrányok mellett is „a Wizz Air törlési rátája kevesebb mint fél százalék, ezzel mi vagyunk a legjobban teljesítő európai légitársaság”. A magyarokat nem tartja különösebben panaszkodó nemzetnek, vannak sokkal rosszabbak is.
Végül elmondta még, 10-15 éve dolgoznak azon, hogy legyen wifi a repülőn, de még keresik a megoldást arra, hogy hatékony és megbízható módon kínálhassák.