Saját követői ráuntak, hogy Hódi oldalán több a reklám, mint a saját tartalom.
„Szánalmas! Alig hogy hazaért a nyaralásból, ki sem pakolt még tuti, már lefekszik a szőnyegre árulni, reklámozni bármit, csak pénzt kapjon!”
„Imádlak Pami, de már kicsit sok a reklám… követlek, mert érdekel, hogy vagy/vagytok, de kicsit túltolod a reklámokat…. ne haragudj…”
„Kedvellek, de most ez a kép pont mint egy élő hirdetőtábla! Tudod ahhoz hasonló, akiknek a vállukra akasztják a nagy táblát, ami elől hátul lóg, és naphosszat fel-alá kell sétálgatni. Neked azért jobb. De ugyanaz valahol….” Csak néhány részlet a temérdek hozzászólásból, amiből kiderül, mit gondolnak Pamela oldalán látható hirdetésekről a követői, aki próbálta megvédeni magát, de nem sok sikerrel. Mindenesetre ezek a reakciók figyelmeztetésnek sem rosszak , hogy Hódinak valahol meg kéne húzni a határt.