Hatalmas üzleti lehetőségeket kínálnak a közösségi oldalak a legismertebb celebeknek és sportolóknak. Aki sok követővel rendelkezik az Instagramon, több százezer vagy több millió forintot is kereshet egy reklámbejegyzéssel.
Az ezen a közösségi oldalon legnépszerűbb magyarnak számító, 14,3 millió rajongóval bíró világhírű modell, Palvin Barbara egyetlen bejegyzésének 14,2 millió forintos reklámértéke van az influencermarketinghub.com szakportál követőkön és lájkszámokon alapuló adatelemzése szerint. A 944 ezres táborral rendelkező futballista, Dzsudzsák Balázs (33) posztjainak értéke 1,4 millió Ft, míg a 572 ezer szimpatizánst gyűjtő modell, Kulcsár Edina (29) akár 853 ezer Ft-ot is kereshetne a megosztásaival a szakemberek becslése alapján.
Ők a legértékesebb magyar reklámarcok:
1. Palvin Barbara 14,3 millió követő – reklámértéke: 14,2 millió Ft
2. Dzsudzsák Balázs 944 ezer követő – reklámértéke: 1,4 millió Ft
3. Kulcsár Edina 572 ezer követő – reklámértéke: 853 ezer Ft
4. Hódi Pamela 561 ezer követő – reklámértéke: 837 ezer Ft
5. Kasza Tibi 561 ezer követő – reklámértéke: 837 ezer Ft
6. Majka 501 ezer követő – reklámértéke: 745 ezer Ft
7. Istenes Bence 497 ezer követő – reklámértéke: 740 ezer Ft
8. Varga Viktória 472 ezer követő – reklámértéke: 703 ezer Ft
9. ByeAlex 454 ezer követő – reklámértéke: 678 ezer Ft
10. Tóth Gabi 443 ezer követő – reklámértéke: 660 ezer Ft
Indirekt/Blikk