Az eseményeken összesen 138 890 jegyet adtak el, az első nap körülbelül 45 ezer néző, a második és harmadik nap pedig 47-47 ezer ember vett részt.
Azahriah menedzserei, Tóth Gergő és Tóth Kristóf interjút adtak a hvg360-nak, ahol beszámoltak a három telt házas koncert eredméyneiről is. Az eseményeken összesen 138 890 jegyet adtak el, az első nap körülbelül 45 ezer néző, a második és harmadik nap pedig 47-47 ezer ember vett részt.
Megemlítették, hogy a világon minden koncerten mérik az úgynevezett „no show”-arányt, ami azt mutatja, hányan nem mennek el a megvásárolt jeggyel. Általában ez az arány 5-7 százalék között mozog, Azahriah koncertjein viszont mindössze 4 százalék volt, ami kiemelkedő eredménynek számít. A három koncert összköltsége nettó 1,4 milliárd forint volt, eredetileg 800-900 millióra tervezték, de az infláció és előre nem látott költségek miatt jelentősen megnőttek a kiadások. Összesen 1 500 ember dolgozott a rendezvényeken, ebből kilencszázan biztonságiak voltak. A bevétel viszont nettó 2 milliárd forint lett, így a végső nyereség körülbelül 600 millió forint, vagy valamivel kevesebb volt.