A drágulás a cég több szolgáltatását is érinti.
A Vodafone Magyarország a korábbi évek gyakorlatának megfelelően, a jogszabály által biztosított, valamint az Általános Szerződési Feltételeiben (ÁSZF) meghatározott módon, a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) fogyasztói árindexe alapján meghatározott inflációkövető díjkorrekciót alkalmaz a kereskedelmi forgalomban elérhető lakossági és kisvállalati ügyfelek előfizetési díjaiban – jelentette be a vállalat sajtóközleményében.
A társaság az ÁSZF-ben meghatározott, 2023. szeptember 1. és 2024. augusztus 31. közötti periódust veszi figyelembe az automatikus díjkorrekció mértékének számításakor, amely a KSH adatközlése szerint 5,46 százalék volt ebben az időszakban.
A Vodafone kereskedelmi forgalomban elérhető tarifáira előfizető lakossági és kisvállalati ügyfelek mégis jóval kisebb árváltozást tapasztalhatnak majd, a vállalat ugyanis az előfizetők érdekeit szem előtt tartva csupán 3,5 százalékos díjkorrekciót alkalmaz 2025-ben.
Kedvező változást jelent az is, hogy a díjkorrekciót január helyett, csak jövő év májusától alkalmazza a vállalat, így az első korrigált számlákat májusban kapják majd kézhez az ügyfelek.”