Hétfőn bemutatták a hétvégi Forma–1-es Magyar Nagydíj trófeáit, amelyeket több híresség is megvizsgált a Hungaroring célegyenesében.
A tavalyi zárt kapus verseny után ismét lehetnek nézők a mogyoródi Magyar Nagydíjon, ráadásul a jegyeladás az utóbbi egy hétben alaposan felpörgött.
„A legutóbbi, silverstone-i GP-n a Hamilton-Verstappen affér érezhetően növelte a jegyvásárlási kedvet, az elővételben eladott jegyek hetven százalékát azonban külföldi szurkolók vették meg. Remélem, a hazai drukkerek a rajtig javítanak még az arányon” – mondta Gyulay Zsolt, a Hungaroring Sport Zrt. elnök-vezérigazgatója.
A részben budapesti rendezésű labdarúgó Európa-bajnoksághoz hasonlóan a Forma–1-es futamon is karszalagos rendszer lesz, ezeket a jegy és a védettségi igazolvány felmutatásával előre át kell venni a kijelölt pontokon: Budapest belvárosában az Akvárium Klubban, vagy Fóton az M3-as autópálya mellett az Auchan parkolójában.
Mintegy 40 ezer jegyet adtak el eddig, ezzel a 2016-os futam számait már túlszárnyalták. Elsősorban Hollandiából, Ausztriából, Németországból és Olaszországból mutatkozik nagy érdeklődés a verseny iránt.
Hétfőn bemutatták a Magyar Nagydíj trófeáit, amelyeket a Herendi Porcelánmanufaktúra készített. A cég vezérigazgatója, Simon Attila elmondta, a trófeán megjelenő három szín közül a piros az erőt, a fehér a hűséget, a zöld pedig a reményt fejezi ki. A porcelánok érteke nyolcszámjegyű, de pontos összeget nem mondhatott nekünk a vezető.
A trófeákat több híresség, mint a rapper Curtis, vagy a színésznő Kárpáti Rebeka is megvizsgálta a helyszínen és mindegyiküknek nagyon tetszett, mint mondták az Indirektnek, szívesen kiraknák otthon a nagyszobában.
„Hatalmas élmény volt és természetesen a hétvégét sem hagyjuk ki!” – írta bejegyzéséhez az újpesti rapper.
Kiss B. László