Egy idő után elkezdték összegyűjteni az igényelt szobaméreteket, és a szervezők, valamint a Wizz Air állítása szerint minden szállodát felhívtak, ám kiderült, hogy valójában senkit sem hívtak fel, csak úgy tettek, mintha telefonálnának.
Közel 200 utas több mint 30 órát várt arra a budapesti Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, hogy végre elinduljon a gépük Szicíliába, tudta meg az ATV Híradója. A repülő eredetileg hétfőn, 18:25-kor indult volna Budapestről, amit először este tíz órára csúsztatták, majd a járatot törölték.
„Utána nagy felmordulás, olaszok hangoskodtak, meg magyarok is, mindenki, két is szerencsétlen reptéri alkalmazott, akik a Wizz Airnek voltak az emberei, próbálták az embereket csitítani, na mindegy, visszaadták a bőröndöt és mondták, hogy Isten hírével mehettek bárhova” – mondta az egyik utas.
Egy másik utas beszámolója szerint egy idő után elkezdték összegyűjteni az igényelt szobaméreteket, és a szervezők, valamint a Wizz Air állítása szerint minden szállodát felhívtak. Amikor az egyik csoportot a megbeszélt szállásra küldték saját költségű taxival, kiderült, hogy valójában senkit sem hívtak fel, csak úgy tettek, mintha telefonálnának. Az utas hozzátette: a vita végére a társaság felének sikerült szállást szervezni, míg ők két kisgyerekkel és a nagyszülőkkel a külső parkoló füves területein aludtak.
A gép indulását végül kedden 19:30-ra írták ki, de még itt sem volt vége a történetnek.
„Megtörtént a becsekkolás, ott állunk és felnézünk, már kiírták, hogy 23:20-kor indul a repülő. Közben kaptunk SMS-eket az utazási irodától, hogy ez sem tudják garantálni, meg minden. Van, akik kaptak 3100 forintos jóvátételi kupon, hogy egyen belőle vagy igyon belőle” – mesélte az ATV-nek az egyik utas.
Ezeket azonban, az éjszakai zárva tartás miatt csak nappal tudták felhasználni. A portál úgy tudja, hogy a repülőgép kapitánya elnézést kért az utasoktól, és elmondta: nem tudja a késések okát.
Az ATV megkereste a Wizz Airt, akiktől azt a választ kapták, hogy a járatot a légi irányítás kapacitáshiánya miatt ütemezték át, időközben pedig a személyzet jogszabályba foglalt munkaideje lejárt, ezért tették másnap éjszakára a járatot. Hozzátették, a Wizz Airrel szerződéses kapcsolatban álló földi kiszolgáló cég segített az utasoknak szállást foglalni az éjszakára és a légitársaság minden utasának megtéríti a felmerülő szállásköltségét.