KezdőlapBelföldA nagy sörcsata: a Dreher tarol a piacon az új kalóriaszegény italával

A nagy sörcsata: a Dreher tarol a piacon az új kalóriaszegény italával

A sörgyártók szerint egyre többen keresik az alacsony kalóriatartalmú termékeket, és az ízesített italok, sörkoktélok is nagyot mennek.

A nyár beköszöntével nemcsak a hőmérő higanyszála emelkedik, hanem a sörfogyasztás is szárnyalni kezd. Az idei év különösen izgalmasnak ígérkezett a gyártók számára, hiszen a sportkedvelők két monumentális eseményt is követhetnek élőben, vagy épp a tévéképernyő előtt: az Európa-bajnokságot és az olimpiát. 

Nagyon látványos a minőségi sörök felé történő elmozdulás. A szuperprémium és prémium szegmensek aránya idén már a teljes sörforgalom harmadát teszi ki, szemben a 4-5 évvel ezelőtti 25 százalékkal.

Továbbá jól láthatóan növekszik az igény az alacsonyabb alkoholtartalmú termékek iránt, amelyekben a könnyed jelleg, az enyhébb maláta és a florális, modern komlók jegyei dominálnak. A sörtípusok közül a világos lager sör a legkedveltebb, legyen az bajor, bécsi vagy pilzeni típus.

Ezt követik az IPA sörök, de a forgalomban gyakorlatilag a világ 107 elismert sörtípusából mindegyik előfordul. Ezek a karakterek jellemzik az alkoholmentes ízesítetlen söröket is, az ízesítettek között pedig a magyar ízlésnek megfelelő gyümölcsök és gyümölcskombinációk vezetik a piacot.

Szintén látványos a minőségi sörök felé történő elmozdulás. A szuperprémium és prémium szegmensek aránya idén már a teljes sörforgalom harmadát teszi ki, szemben a 4-5 évvel ezelőtti 25 százalékkal.

Továbbá jól láthatóan növekszik az igény az alacsonyabb alkoholtartalmú termékek iránt, amelyekben a könnyed jelleg, az enyhébb maláta és a florális, modern komlók jegyei dominálnak. A sörtípusok közül a világos lager sör a legkedveltebb, legyen az bajor, bécsi vagy pilzeni típus.

Ezt követik az IPA sörök, de a forgalomban gyakorlatilag a világ 107 elismert sörtípusából mindegyik előfordul. Ezek a karakterek jellemzik az alkoholmentes ízesítetlen söröket is, az ízesítettek között pedig a magyar ízlésnek megfelelő gyümölcsök és gyümölcskombinációk vezetik a piacot. 

A vásárlók egyre szívesebben próbálnak ki új ízeket, és vannak, akik tudatosan keresik az alacsony kalóriatartalmú változatokat. A Dreher legújabb zászlóshajója is egy ilyen sör: mint megkeresésünkre közölték, a növekvő fogyasztói igényt kiszolgálva a Dreher 4.0-val azoknak kívánnak kedvezni, akik nem rajonganak a nagyon keserű és eltelítő sörökért, de a jellegzetes komlós ízt szeretnék mégis visszakapni.

Azokat viszont, akik igen, a gyártó egy másik újdonságával, a háromfajta komlóval készült Dreher Blonde Ale-el olthatják a szomjukat – ez egy világszinten is népszerű, új sörtípust mutat be a hazai nagyközönségnek.