Nem tudnak sem fizetni, sem készpénzt felvenni bankkártyáikkal az egyik legnagyobb magyar bank ügyfelei.
Igencsak meglepő és kellemetlen érzés kerítette hatalmába azokat a CIB Bank-os ügyfeleket, akik a kártyájuk segítségével akartak a pénzükhöz jutni. Ugyanis a pénzintézet elismerte, hogy a bankkártyákkal vannak problémák – azaz a bankkártyával a hiba elhárításáig nem lehetséges pénzfelvétel, sőt, a fizetés sem.
Technikai okból jelenleg fennakadások tapasztalhatók – áll a CIB honlapján látható tájékoztatóban. Mint írták, a bank által kibocsátott betéti és hitelkártyákkal végzett tranzakciók (bármilyen vásárlás és készpénzfelvétel, eCommerce), valamint a CIB Bank által üzemeltetett ATM-ek, POS és SOFTPOS terminálok szolgáltatásai esetében. Ráadásul a bank telefonos ügyfélszolgálatuk korlátozott funkcionalitással érhető el, de a probléma elhárítása folyamatban van.
A bank applikációján annyira megugrott a rendszer terheltsége, ezért vannak az alkalmazás használatával fennakadások. Egyelőre senki sem tudja, mikor áll helyre a teljes rend a CIB-nél.