Önöknél működik?
Szombat kora reggel óta tömegekre kiterjedő hálózati probléma lépett fel a Yettel mobilszolgáltatónal, vették észre a Blikk munkatársai. A legtöbb esetben a hálózat egyáltalán nem elérhető, vagyis az érintetteket nem lehet felhívni és ők sem tudnak hívást indítani. De sokaknál nem működik a mobilinternet-szolgáltatás, illetve ezek miatt az sms-küldés és -fogadás sem.
A felhasználók már a Yettel Facebook-oldalán is tömegesen, felháborodva jelezték a problémát, de a cég egyelőre nem jelezte, pontosan mi a gond, mi okozhatja, és mikorra várható a kijavítása.
Egyes felhasználók kommentben azt javasolják, hogy többször indítsák újra a telefont az érintettek és az végül segíthet és egyesek szerint néhol ez valóban megoldást jelent.
Sokan azt kérik számon, ha előre látott fejlesztés, vagy ilyesmi, miért nem lehet előre szólni? Ha pedig előre nem látott összeomlás, akkor miért nem lehet egy bejegyzést róla.
A Telex megkeresésére reagált a Yettel, azt közölték, hogy „egy tervezett karbantartás nem tervezett következménye” volt, hogy néhány yettelesnél hiba lépett fel reggel, a tapasztalatok pedig azt mutatják, hogy már fél tízre helyreállt a rendszer, ugyanakkor bizonyos esetekben szükség lehet a készülék újraindítására a megfelelő kapcsolódáshoz.
Később az alábbi közleményt adták ki:
„Tervezett karbantartás során nem várt fejlemény lépett fel, emiatt egyes ügyfeleink akadozást tapasztalhattak a szolgáltatásban, a hibát elhárítottuk. Az érintett ügyfeleknek szükséges lehet telefonjuk újraindítása vagy repülőgép üzemmód be- kikapcsolása. A kellemetlenségért elnézést kérünk.”