Megrendelte, de nem kapta meg maradéktalanul az előre kifizetett élelmiszert egy hatósági karanténban lévő nyugdíjas asszony Diósdon.
Hatósági karanténban van Diósdon egy nyugdíjas asszony, aki élelmiszert rendelt házhoz a kifli.hu – tól. A megrendelt áruért 10.600 forintot előre, kártyával kifizetett. A rendelés mellé leírta, hogy járványügyi megfigyelés alatt áll, ezért a kifli.hu munkatársának pontosan kellett tudnia, hogy az idős asszony csak így juthat élelmiszerhez.
Ennek ellenére az előre kifizetett termékek közül a számára talán a legfontosabb, a két karton ásványvíz nem érkezett meg. Amikor szóvá tette, akkor a futár emelt hangon ráförmedt, hogy biztosan meg sem rendelte. A hatósági karanténban levő nyugdíjas asszony próbálta bizonyítani, hogy igenis megrendelte és ki is fizette a hiányzó ásványvizeket, a futár viszont ingerülten távozott a többi élelmiszerrel együtt.
Az nyugdíjas hölgy jelentette a cég diszpécserszolgálatának, ahol azt közölték, hogy 20 napon belül tudják visszautalni a kifizetett összeget.
Az Indirekt.hu elérte a kifli.hu egyik alkalmazottját, aki a kezdeti flegma stílus után megígérte, hogy újra aktiválják a hatósági karanténban lévő asszony rendelését és még ma kiszállítják.
A cég munkatársa hazudott újságírónknak, ugyanis a károsult asszonynak nem szállították ki újra a megrendelt termékeket, hanem közölték vele, hogy fizesse ki újra és majd visszautalják a pénzt.
Update: cikkünk megjelenése után 2 órával a kifli.hu belátta, hogy hibáztak munkatársai és maradéktalanul kiszállította a megrendelt termékeket a hatósági karanténban lévő nyugdíjas asszonynak.
Kiemelt kép: Facebook, illusztráció