Több mint két év építés után várhatóan a jövő héten végre átadják az M0-ás autóút felújított déli szektorát a Deák Ferenc (Hárosi) Duna-híddal.
Borzalmasan elhúzták az M0-ás déli szektorának felújítását. Még 2018 nyár elején zárták le a szakaszt, ám a munkálatokat nagyon elhúzták, sokszor óriási volt a dugó ezen a részen. De úgy tűnik, ennek most vége, várhatóan iskolakezdésre már kétszer három sávon haladhat a forgalom az M0-ás hárosi Duna-hídján – ígérte hétfőn a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (NIF). Az 1990-ben átadott Deák Ferenc (Hárosi) Duna-hídon, a Csepel-szigeti ártéri hídszerkezet 8. számú támaszánál dolgozni kell egy kicsit, de a támasz megerősítése augusztus 26-ára elkészül. A munkálatok után a Csepel-szigeti hídon próbaterhelést tartanak a szakemberek augusztus 27-én reggel. Sikeres mérési eredmények esetén, várhatóan augusztus 28-30. között kiadják az engedélyt, így mindkét hídon a 3-3 forgalmi sávon haladhat a forgalom.
Tehát, a terelés kialakítása a tervek szerint az iskolakezdésre elkészül, ezzel jelentősen javítva a térségi közlekedés feltételeit. A Hárosi Duna-híd vizsgálatai még nem érnek véget, de a további méréseket már a közúti forgalom legkisebb zavarása mellett tudják elvégezni szeptember közepe és október vége között, vasárnap kora délelőttönként. Ezután dönt majd a NIF arról, hogyan lehet további harminc évre garantálni a híd biztonságos működését. A NIF Zrt. az üzemeltető Magyar Közúttal és kivitelezővel együttműködve a híd állapotát a közlekedők biztonsága érdekében fokozottan ellenőrzi majd.
Indirekt/Magyar Építők