A cukros üdítői miatt gyakran támadott Coca-Cola megkérdőjelezhető képpel szállt bele a cukor ellenes fitness-guruba, miközben a PET palackos üdítőik jelentősen hozzájárulnak a túlzott cukorfogyasztáshoz.
Nem csak a magukat sértve érző nők, vagy a véleményüket magukban tartani nem tudó celebek szólaltak fel Schobert Norbi legutóbbi botrányt keltő posztja után. Ma a fővárosi állatkert szúrt oda elefántjai fotóival Schobertnek, tegnap pedig az egyik legnagyobb multi cég gondolta, hogy az alábbi képpel üzeni meg nemtetszését a fitness gurunak.
Az Coca-Cola hazánkban is előszeretettel használja fel a megosztó társadalmi kérdéseket üzleti célokra. Legutóbb a LOVE IS LOVE (a szerelem az szerelem) kampányukban azonos neműekkel reklámozták termékeiket. Akkor is visszavonulót kellett fújnia az üdítőitalgyártónak. Most Schobert Norbert nyilatkozata kapcsán érezték úgy, hogy a hírverést kihasználva népszerűsítik a PET palackos termékeit. A nemzetközi multik által gyártott műanyag palackos üdítők jelentősen hozzájárulnak a túlzott cukorfogyasztáshoz, ehhez képest most az egyik legnagyobb gyártó szeretné megóvni a plusz súllyal élőket a méltatlan támadásoktól.
Csakhogy a marketing fegyver megint lehet, hogy fordítva sült el. Több kommentelő is értetlenkedve kérdezi, hogy biztosan a cukros üdítők műanyag palackjai a legjobb eszközei, hogy kiálljanak a súlyproblémákkal küszködők mellett. A Coca-Cola fenntarthatósági vezetője ugyanis a napokban világossá tette: nem mondhatnak le az egyszer használatos műanyagpalackról, mert szerinte ez eltántoríthatná a fogyasztóikat és visszaesne a forgalmuk. A környezettudatosság tehát épp úgy üzleti kérdés számukra, mint a túlsúllyal élők megvédése.