A TOP5-be repítette a fiatal nézők körében a LifeTV-t az Összezárva Hajdú Péterrel című műsor. A csatorna minden idők legjobb napi és heti főműsoridős közönségarányát érte el, január óta pedig megnégyszerezte piaci részesedését.
Szárnyal, és újabb sikert hozott az Összezárva Hajdú Péterrel című műsor a LifeTV-nek. Az október 2-án harmadik epizódjával jelentkező talkshow-reality adásnapján, amikor L.L. Junior volt egy napon át a vendége, a csatorna saját rekordját megdöntve, 2,11%-os piaci részesedést szerzett és minden idők legjobb LifeTV-s közönségarányát érte el főműsoridőben, a 18-59-es célcsoportban.
A pénteki rekordnézettség mellett múltheti főműsoridős átlagával is komoly sikert könyvelhetett el a csatorna. A 40. hét minden idők legjobb LifeTV-s eredményét, 1,09%-os közönségarányt hozott a megújuló televíziónak a 18-59-es célcsoportban. A kimagasló heti átlag a péntekenként képernyőre kerülő Összezárva mellett nagyban köszönhető a LifeTV további két műsorának, a saját gyártásban készülő Vacsorakirálynak és a csatorna török sikersorozatának, az Álmodozónak is.
A csatorna megújult programstratégiájának köszönhetően január óta teljes napon megháromszorozta, főműsoridőben pedig megnégyszerezte piaci részesedését. A LifeTV januárhoz képest 36 helyet javítva, jelenleg a 23. legnézettebb kábelcsatorna a hazai televíziós piacon.