2021.05.06
Frida, Ivett
Kezdőlap Belföld Betört a nagyok közé az Ozone és a Life TV - nézőcsúcsot...

Betört a nagyok közé az Ozone és a Life TV – nézőcsúcsot döntöttek

A LifeTV és OzoneTV együtt és külön-külön is remekelt: az OzoneTV elmúlt négy évének legsikeresebb hetét zárta, a LifeTV-n pedig csúcsot döntöttek a saját gyártású műsorok, az Összezárva Hajdú Péterrel egyenesen a TOP10 legsikeresebb csatorna közé repítette a LifeTV-t.

Csoportszinten minden idők legjobb főműsoridős összesített átlagát érte el a MediaVivantis Zrt. a múlt héten a legfontosabb, 18-59-es kereskedelmi célcsoportban. A csoportszintű siker – amely nagyban köszönhető a LifeTV saját gyártású műsorainak – az egyes csatornák számára egyéni rekordot is hozott.

Az OzoneTV az elmúlt négy év legjobb teljesítményét nyújtotta teljes napon valamint főműsoridőben egyaránt a fő kereskedelmi célcsoportnak számító 18-59-es korosztály körében. A MediaVivantis másik csatornája, a LifeTV pedig idei csúcsát döntötte meg azzal, hogy főműsoridőben az idei év eddigi legjobb heti átlageredményét érte el a 18-59-es célcsoportban. A LifeTV kiváló heti átlageredményéhez nagyban hozzájárultak a főműsoridős, sajátgyártású műsorok múlt pénteki eredményei. Az Összezárva Hajdú Péterrel című műsor Köllő Babett szereplésével képernyőre kerülő legutóbbi epizódja az idei széria legnépszerűbb adásának bizonyult mindkét kereskedelmi célcsoportban. A műsor a 18-59-es célcsoportban (2,34% shr) és a teljes lakosság körében (2,27% shr) a TOP10 legsikeresebb csatorna közé repítette a LifeTV-t, amely mindkét célcsoportban az előkelő nyolcadik helyet érte el a műsor adásideje alatt, a több mint 110 magyar nyelvű csatorna közül!

A talkshow reality mellett a LifeTV másik, szintén sajátgyártású műsora a Van életünk! is remekelt. A sztárok életét bemutató napi reality múlt pénteken eddigi legmagasabb közönségarányát hozta (1,75% shr) a legfontosabb, 18-59-es kereskedelmi célcsoportban. A hétről hétre egyre népszerűbbé váló műsor heti átlagát tekintve is csúcsot döntött az említett korosztály körében 1,51%-os közönségarányával, megtriplázva induláskori piaci részesedését!