A Wizz Air Abu-Dzabiból Budapestre tartó járatának helyi idő szerint kedden 19:10-kor kellett volna felszállnia, de ez nem történt meg. Végül majdnem harminc órán át várakoztak az utasok, mire elindultak.
„Már 27 órája késik a Wizz Air Abu-Dzabiból Budapestre tartó járata, és még mindig nem tudni, hogy az utasok mikor jutnak haza” – tudta mega Telex egy olvasói levélből. Az tájékoztatást adó utas azt írta, szerda reggel négy órán át vártak egy légkondicionáló nélküli helyiségben bármilyen információ, víz vagy étel nélkül. Mint írta, az ötödik órában kaptak vizet „és valamilyen fűszeres arab ételt”. A gépnek helyi idő szerint kedden 19:10-kor kellett volna felszállnia, de ez 20:40-re módosult. A becsekkolás rendben megtörtént, mindenki felszállt a repülőgépre, majd elfoglalta a helyét.
Ekkor még javában járkáltak be és ki a pilótakabinból a helyi, sárga mellényes személyzetis szerelő kollégák, majd a kapitány is be és ki járkált a gépből. Az utaskísérők végül, mintha minden rendben lenne, lezárták az ajtókat, mintha el is tudnánk indulni, a gépről lecsatlakozott a folyosó is, szinte rajtra készen
– írta az ottrekedt utas, aki hozzátette: ezt követően ismét kis türelmet kértek az utasoktól technikai problémára hivatkozva. „A klíma szép lassan leállt a gépen, a feszültség kezdett érződni a levegőben, miközben odakint 38 fok volt. Az első sorokban ülők jól láthatták, ahogy a kapitány is egy rövid ideig értetlenkedve ment a szerelők után, mintha ő sem tudná, mi történik” – írta.
Végül a kapitány bejelentette, hogy a gép szenzorhiba miatt nem megy sehová, ezért mindenki kap szállást és ellátást. Az utasok hajnali négyre értek a szállásra, de nem sok idejük volt pihenni, mert fél kilencre ment is értük a busz. A repülőnek délben kellett volna felszállnia, de 11:49-kor még sem a személyzetet, sem a repülőt nem látták a terminál kapujában. Magyar idő szerint szerda este nyolckor az olvasó arról adott tájékoztatást, hogy még mindig a reptéren várnak – akkor már 27 órája.
Egy utas már rosszul lett a tömegben, több anyuka pedig már elsírta magát a gyermekével együtt. Nagyon fáradt és elkeseredett mindenki. Most már 27 órája késünk – zárta levelét.
„A légitársaság az esetleges kellemetlenségekért ezúton is szeretne minden érintettől elnézést kérni; számunkra továbbra is utasaink, személyzetünk és repülőgépeink biztonsága a legfontosabb” – írta a Telex megkeresésére a Wizz Air.