Ha meghívják vendégként, akkor örömmel megy, de úgy látja, műsorvezetőként a jövője az online platformokon van. Hajdú Péterrel a Blikk készített rövid interjút.
Mikor döntött úgy, hogy a tévézésből az online műsorkészítés felé nyit?
Egy-két évvel ezelőtt kezdtem el figyelni a YouTube-ot, amikor Friderikusz Sándor belekezdett az online műsorkészítésbe. Éreztem, hogy ez a jövő, hiszen láttam magamon és a páromon is, hogy egyre kevesebbet nézünk tévét, inkább a streamingszolgáltatásokat és az internetet helyezzük előtérbe. A döntésemben megerősített az is, amikor a cicciolinás Összezárva adásomból feltettünk egy részletet a YouTube-ra és rövid idő alatt kétmilliós megtekintést ért el. A Frizbi sikere jól bizonyítja, hogy megérte váltani.
Ez azt jelenti, hogy már nem is láthatjuk önt műsorvezetőként a televízióban?
Soha többé nem akarok tévében műsort vezetni. Ha meghívnak vendégként, akkor örömmel megyek, de műsorvezetőként az én jövőm az online platformokon van.
Milyen korosztály nézi a Frizbi adásait?
Jellemzően a 18-39-es csoport fedi le a nézőim nagy részét, pedig régen, a tévében bőven a 30+-os korosztály nézte a műsoraimat. Elképesztően érdekes, hogy egy teljesen új, fiatal generáció is megismerte a nevemet, és sokszor oda is jönnek hozzám. A vendégeim személye között nem teszek különbséget; ugyanúgy érdekel Balogh Levente, mint PSG Ogli 7, és talán ezt a változatosságot szeretik a nézők is.
Ezek szerint az új vizekre evezés igazi sikertörténet?
Bízom benne, hogy így van, mert még hosszú éveken át szeretnék tartalmakat gyártani. Hamarosan pedig már nemcsak a Frizbit, hanem egy teljesen új műsort is láthatnak a nézők a csatornámon!