A DS Automobiles elektromos csúcsmodellje május végén Magyarországon vendégeskedett a sajtóbemutató idejére. Két héttel az esemény után megszülettek a hazai árak, a modell mostantól hazánkban is rendelhető.
A 2014-ben, Párizsban alapított DS Automobiles a különleges, nem szokványos értékeket kereső, a világot bejárni vágyó, az utazás minden pillanatát élvezni szándékozó ügyfélkör számára tervez autókat. A francia autómárka vezetői szerint a legújabb modelljük, a DS N°8 az 1955-ben bemutatott Citroen DS avantgárd szellemiségéhez kapcsolódik. A márka új limuzinja vitathatatlanul szép és elegáns jármű. A karosszéria minden egyes részét szélcsatornában tökéletesítették. Az első pillantásra alig szembetűnő aerodinamikai fejlesztések 60 km-es WLTP és 75 km-es autópálya hatótáv-növekedést eredményeztek.

A DS Luminascreen megvilágított hűtőrács az autóipar világában újdonságnak számít, megvilágított függőleges vonalakkal és kivilágított DS logóval készül. A DS N°8 az első olyan modell a márka kínálatában, melyen hátul függőlegesen elhelyezett fényszórók jelennek meg. Az autó olyan utasteret kínál, amely megtestesíti a kényelmet, a nyugalmat és a francia luxust.
A DS N°8 háromféle elektromos motorral kapható, 230 LE, 245 LE és 350 lóerő teljesítménnyel, utóbbit két villanymotorral és összkerékhajtással készül. A DS új limuzinjának AWD Long Range változata 0-ról 100 km/h-ra 5,4 s alatt gyorsul fel, az FWD kivitelek 7,7-7,8 másodperc alatt. A kocsi végsebességét 190 km/h-ra korlátozták. A modellek hatótávja 500 kilométer körül van.

A már hazánkban is kapható DS N°8 két kivitelben rendehető: Pallas és Étoile. A szépségnek ára van, szokták mondani, és ez az autóiparban sincs másképp. A legolcsóbb DS N°8, a Pallas FWD kivitel 24 millió forintba kerül. A legdrágább a Jules Verne AWD Long Range 33 500 000 Ft-tól indul.
Indirekt/Kiss B. László